14 februari

Denna dag blev bättre än den började. Johan hade lagt en liten chokladask med finpraliner på mitt skrivbord. Sen fick jag ett sms att det fanns mer godis i ett köksskåp. Detta eftersom jag inte är så förtjust i finchoklad. Föredrar kalle blå varje dag i veckan. Kaspian fick också godis och en nalle. Så han blev glad. Och så en vas tulpaner.

Kan säga att efter en vecka med feber och kräks och ont och inte ens orka ordna mat så är det ganska precis det man behöver. Man borde ha alla hjärtans dag oftare. Har folk det så här till vardags kan jag bara gratulera, jag är glad att det blev lite extra idag.

Kommentera

