Kväll

Johan fick ett sms i går kväll om han kan jobba kväll resten av veckan. Så nu får jag sovmorgon resten av veckan. Eller ja, mest idag. Imorgon och på fredag har jag tider att passa. Kaspian och jag kommer alltså vara ensamma hemma tre kvällar + lördagkväll (då ska Johan iväg och basta (läs: dricka öl) med sina jobbarkompisar).

Nå, har iaf planer för fredag och lördag. På fredag är det filmklubb och efter den tror jag vi äter pizza. På lördag ska vi antagligen iväg till Leos lekland på dagen och på kvällen är det ju Melodifestivalen.

Då är det bara idag och imorgon jag behöver lite planer. Hoppas att han kan leka med sin vän på gården. Och mackor är väl bra middag?

Kommentera

