Önskelista

Jag fyller 30 år och då måste man tydligen önska sig saker. Så varsågoda.

En smartphone. T ex sony ericsson xperia ray eller arc s.

TV-serier: True blood, Firefly, Battlestar galactica.

Datorspel: Reckoning, Mass effect 3.

Kläder (presentkort). Kläder jag gillar bor oftast på Indiska och Asos.

Dammsugare. Jag köpte min för 10 år sen och den har börjat … bråka lite.

Vitamin C microdemabration och Aloe gentle ace wash från Body shop.

Kommer inte på nåt mer just nu. Kanske fyller på. Men betänk att vi ska renovera badrum plus hall typ när som helst nu. Så typ en våtrumsmatta vore också fint.

TILLÄGG

Tillägg till brädspelen Carcasonne, Munchkin och Settlers of Catan. Jag har originalspelen; alla tillägg går bra.

En riktig pepparkvarn.

One thought on “Önskelista

  1. Lisa skriver:

    En present, då! Du vann min boktävling, och nu vill jag skicka bokpaket till dig. Men då behöver jag din postadress! Hör av dig till mig (onekligenblogg@yahoo.se) så skickar jag. Trevlig helg!

Kommentera

