Om plattor

Förra terminen var det många på seminarierna som hade surfplattor eller läsplattor eller vad det nu var för slags plattor istället för att ha skrivit ut texterna vi diskuterade. Jag har också funderat på att skaffa mig en platta, t ex genom att önska mig i födelsedagspresent.

MEN. Den här terminen tycks plattorna ha blivit ute. De som förra terminen hade plattor har nu återgått till papper.

Nyhetens behag etc. Kanske ska jag strunta i att önska mig en platta helt enkelt.

Kommentera

