Så där ja

Terminens alla presentationer gjorda. Nu kan jag ägna resten av terminen åt att skriva uppsatser och kanske läsa en eller annan intressant bok. Tralalalalalalallaa.

Fast först måste här vabbas. Barnet tyckte det var en bra idé att ha feber. Där fick vi för att han var sjuk ca 3 dagar förra terminen. Denna termin har han varit hemma typ hälften.

Måste sluta fika med min kursare G också. Varje gång frågar han hur det går med magisteruppsatsen. Som att ha ett extra överjag. Neeeej tack. (Detta var ett försök till humble brag: jag är så cool och fikar med mina kursare, är vad jag vill att ni tar fasta vid).

Kommentera

