Skräppost

”Great article. I’ve enjoyed this contribution. Its nice to see every questions answered in a blog post like this. I will add this post on my blog and link to it. Thanks for a clear informative post, I’ve learned a lot. I hope to see videos though as I can be A.D.D and reading articles is not my favorite thing to do online. So what I do sometimes is just print the whole thing and read offline.”

Kan någon förklara varför folk (spam-botar) lämnar sådana här kommentarer?

Vad det var för fantastiska frågor jag besvarat i min (svenska) bloggpost. Tja, det var den där om mitt kettlebell-pass som gick så himla bra. Jag vet inte vad för svar man kan få av det riktigt.

Och sen det där tipset på slutet? ”Jag brukar skriva ut sidor och läsa offline”. What? Varför talar man om det för mig.

Ps. Hemsidan spammet ville att man skulle titta på handlade om näringsläsa online.

Kommentera

