Filmåret 2012

För första gången i mitt snart 30-åriga liv har jag en liten lista på filmer jag vill se under året som kommer. Kanske kommer det många filmer i ”mina” genres, eller så är det första gången jag läst listorna. Jag vet inte.

Hur som. Dessa filmer ser jag fram emot:

Snow White and the Huntsman

Avengers

The Hunger Games

Wuthering Heights

och beroende på åldersgräns verkar

Modig mysig att ta med Kaspian på.

Så. Varsågod att göra er en bild av mig utifrån filmer jag ser fram emot.

Kommentera

