Koncentrationssvårigheter

Hej Bullen.

När jag gick i skolan var jag alltid bäst i klassen. Jag hade typ MVG i allt. Sen började jag på universitetet. Och när jag nu ägnat de senaste 10 åren åt universitetsstudier (och lite jobb och lite barn och lite annat) borde jag ju ha blivit ännu bättre, men jag har istället utvecklat svåra koncentrationssvårigheter och allmän oförmåga att sköta mina studier. Är jag normal?

Tänk på att det inte är bloggen som skrivit bloggposten som skrivit bloggposten. Eller nåt.

Kommentera

