Juholts misstag

I ett försök att förstå min nutidshistoria listar jag härmed Juholts misstag. Har jag missat något så säg till så fyller jag på listan.

  • Hans flickvän har förskingrat pengar.
  • Han har ändrat åsikt i fråga om insatser i Libyen, skattesänkningar, a-kassa och säkert något mer.
  • Han ska ha ställt sig bakom ett förslag om temporärt medborgarskap, men hävdar sen att så aldrig var fallet.
  • Nåt tjafs med budgeten, där jag inte hängde med.
  • Han har inte redovisat hyresbidraget rätt.
  • Han har fått betalt för att åka med egen bil, trots att han samtidigt haft hyrbil.
  • Förtroendet för Juholt har bara sjunkit och sjunkit.
  • Han har mustasch.
  • Han var ledare för Socialdemokraterna.

Äsch, jag förstår fortfarande inte.

Kommentera

