Yogarapport

Vad jag gjorde mellan 7 och 8 i morse när vanliga människor (typ) ligger i sängen? Körde lite poweryoga bara.

Nu är mitt underlag för följande uttalande inte så brett men:

Josef på Campus 1477 är världens skönaste yoga-instruktör. 

Pga

1. Ni vet den här känslan när man går in i salen och tänker ”wow det är en annan tjockis här”. Och så är tjockisen instruktören? ❤ ❤ ❤

(För övrigt: det var många fler tjockisar som tränade på sats än på Campus1477 – några teorier?)

2. Han sa ”fuck” två gånger.

3. Ni vet när yoga-instruktörer ska hålla på och vara så himla petnoga att man gör allting rätt? Josef bara ”Om ni slarvar med tekniken blir ni starkare snabbare, men om ni istället fokuserar på tekniken kommer styrkan automatiskt. Jag föredrar ju tekniken, men ni prioriterar ju som ni vill” (alltså, inte i allmänhet, utan om en viss övning) och 14 liknande uttalanden. *gillar att göra som hon vill*

4. Han var så himla ostressande. När han började sa han att till hans pass får man gärna komma för sent. Hellre det än att stressa dit. ”Jag blir inte störd, och blir nån annan det så fuck them”. Man fick gå när man ville också, fast inte under avslappningen. Rimligt.

5. Fast lite HATADE jag honom när han när vi stått i hunden i 15 timmar säger ”ja, jag brukar använda hunden som viloposition mellan olika övningar”. Då tänkte jag fuck you fuck you fuck you och la mig i barnets position pga riktig viloposition!

Slutsats: Det är för svinigt att gå upp innan sex för att åka och träna och det passar inte alls min personlighetstyp, men möjligen gör jag det ändå. Pga Josef är så himla awesome.

Kommentera

