Sömnen

Pga total tröttma somnade jag runt 20 igår och sov en timme. Sen gick jag upp, väckte sambon som somnat inne hos sonen, hängde en stund vid datorn, gick och la mig.

Och kunde inte somna. Alls. Sista gången jag tittade klockan var den över tre. Då vet jag att jag inte sovit emellan. Sen tror jag att jag sov lite då och då, men vaknade tillräckligt ofta för att kolla klockan minst en gång i timmen. Sista gången typ fem minuter innan väckarklockan.

Så upp, klä barn, klä sig, ordna frukost, gå förskola.

Kommer hem, måste plugga som en gnu. Attacksomnar så klart. Väcks vid 12-tiden av sms.

Ska vi räkna med en repeat?

Kommentera

