Nattblogg

Nu måste jag gå och lägga mig. Om ett par timmar åker Johan till jobbet och ungefär samtidigt lär Kaspian vakna och vilja ha sällskap. Så jag räknar med att hela dagen imorgon blir en pina. Sen när Johan kommer hem är det inte sova och ladda batterier som gäller, utan skriva klart uppsatsen.

Uppsatsen är nu 1855 ord. Imorgon ska jag skriva de resterande dryga 1000 orden (haha, skrev sidorna först – det vore just något!). De ska sammanfatta en bok och kontrastera den approach jag diskuterat i den del av uppsatsen som redan är skriven. Jag hade känt mig LITE lugnare om jag hade läst boken.

Men men. 20 timmar till deadline. Det här kommer gå strålande.

Kommentera

