2309 ord

Ni läser rubriken och tänker: har hon skrivit 2309 ord sen igår? Bra jobbat. Men nej, tyvärr.

De 2309 orden kommer sig av att i kursen ingick en muntlig presentation. Jag skrev ner denna innan jag höll den och den visade sig, när jag idag öppnade dokumentet, vara 2309 ord.

Min idé var att skriva om något annat. Något som kanske intresserar mig mer än den där presentationen.

Poängen är dock: man får låta den muntliga presentationen ligga till grund för den skriftliga uppsatsen.

Ergo: Dags att ändra format från muntligt till skriftligt och lägga till lite av det där intressanta jag tänkt skriva om. Det ska jag väl hinna på 30 timmar. Trots att sambon måste jobba.

Kommentera

