En tisdag

Johan lämnar den här veckan, så jag gick upp vid 14-tiden. Hade suttit med uppsats till efter fem på morgonen så jag anser mig ha lov. Hann ganska precis duscha och äta frukost innan det var dags att hämta barn på förskolan. Så snart barnet somnat, vid 21 kanske, kan jag börja fixa med uppsatsen igen.

Eftersom jag inte listat mina uppsatser på ett tag, så varsågod:

  • Sanning. Slutuppsats. Inlämning: innan jul. Ca 50 % klar.
  • Collective agency and collective agency. Inlämning: 15 januari. Ca 0 % klar.
  • Lycka och välbefinnande. Fyra uppgifter. Den sista med inlämning 20 januari. Två av fyra klara. En godkänd.
  • Kants och Schopenhauers etik. Inlämning 30 februari. Ca 0 % klar.
  • Magsiteruppsats. Inlämning när den är klar. Ca inte klar.
Kommentera

