Timbuktu

Jag är asdålig på att lyssna på Sommar i P1. Men idag lyssnar jag faktiskt på Timbuktu som pratar. Vet inte hur bra det brukar vara, men tycker hans prat är verkligen supersuperbra.

Fast ja. Kanske inte helt nöjd med musiken. Men jag försöker se det som allmänbildning.

One thought on “Timbuktu

  1. Hanna skriver:

    Va kul att det var bra, då har jag något att se fram emot (=
    Vill du bli bättre på sommar lyssning rekomenderar jag Marks senaste sommarprat, Nour El-Refai, Filip och Fredriks, Hanna Hellqvist, Kristian Luuk, Morgan Alling, Salem Al Fakir och Annika Norlins sommarprat är även värda att beta av. Har dom på telefonen och lyssnar på om och om igen.

Kommentera

