Sommarlov

Jag skulle kunna svära på att det klagats i år på att ledigheterna ligger så man får så lite ledighet. Jag vette katten. Jag tycker det är långledigheter mest hela tiden.

Imorgon åker Kaspian och jag ut på landet och firar midsommar. Johan jobbar. Han kommer väl efter när han jobbat klart.

Sen är det en vecka kvar med förskola och för mig att bli klar med freaking ALLT! Sen är det semester. Vi har fortfarande inte bokat några biljetter eller på annat sätt förberett det här med semester. Men det ska nog gå bra ändå. Johan har fått skatteåterbäring och jag har fått hela 485 kr i lön.

Kommentera

