Snygg-huvud

Från ena hållet (klickbar).

Från det andra (också klickbar).

Den här gången gick jag hos Märta på Hårcompaniet. En sann ninja. Fördelen gentemot min vanliga frisör är priset. Med studentrabatt skiljer det 200 kr. Det är pengar man kan göra roligare saker för. Alltså lär det bli Märta nästa gång också.

Att frisyren är galet snygg ser ni ju. Men ser ni dessutom vilken underbar hårfärg jag har (den är gammal)? Älskar den! Ni som känner lillsyrran Pernilla sen gammalt: Är jag inte jävligt lik hur hon såg ut i håret typ som femåring?

9 thoughts on “Snygg-huvud

  1. Anneli skriver:

    Woho! Kul att du blev nöjd, snygghuvud! Undrar om Märta märker att hon har tre Lönners som kunder…

  2. Jenny skriver:

    Vad fin du blev (och är för den delen också)! Är det där röda det naturliga? tycker mig se en liten förändring mellan det och vissa andra foton. 🙂

  3. Pernilla skriver:

    Snyggt! Vilken tur att det blev bra nu då =) Fast näe, jag har aldrig haft så mörkt eller rött hår, så det så!

    • Veronika skriver:

      Så RÖTT har du väl haft? Däremot är det för mörkt. Men det är mest luggen och krullet på övre bilden. Jag har en bestämd bild av dig i hjärnan, att du sett ut just så.

  4. Barbafjant, numera blogglös skriver:

    Fint!

Kommentera

