Jag har ju glömt berätta den glada nyheten!

Jag tar för givet att hela världen följer mig på facebook eller twitter, men om nån inte gör det så måste jag ju berätta att Johan kom hem med en tvättmaskin igår. Hurra hurra hurra. Nu ska vi bara försöka installera den på något vis (pappa – el rörmokare supremo kommer ju hit på fika imorgon tex) så blir det kalas för fulla muggar.

Sen sist har jag läst texten till seminariet på måndag (fast jag somnade i princip så jag minns inte vad det stod) samt vikt en kasse tvätt. Dags att vika en till, kanske?

Kommentera

