Skrivardag

Idag var en åtminstone hyfsad skrivardag. Den tog sig riktigt bra framåt eftermiddagen och när klockan blev fyra ville jag inte alls sluta skriva och gå och hämta barn. Men det där med att hämta barn är tydligen inte frivilligt, så det var bara att pallra sig iväg.

Efter att ha lekt i parken, cyklat omkull, kommit hem, ätit middag, byggt lego, spillt glas vatten i sängen, bytt sängkläder, läst bok, nattat barn, så tänkte jag – innan allt det där – att jag skulle fortsätta skriva. Men nej va? Nu är klockan nio. Tror jag går och lägger mig istället.

2 thoughts on “Skrivardag

  1. Jenny skriver:

    Hoppas skrivandet går bättre idag. 🙂

Kommentera

