Tvätt

Vet ni vad man mer gör på vardagar? Jo man tvättar. Jag svor visst att aldrig göra det igen? Nå, jag har satt igång en maskin 60 grader och sen har Johan, jag och Kaspian varsin maskin med 40 grader i. Himla nödvändigt. Samtliga maskiner är tämligen ofulla.

Johan har sagt att han ska flytta över från tvättmaskiner till torktumlare, osv. Men han åkte buss i morse. Så gissningsvis kan han komma hem först vid 18-tiden. Så jag antar att jag får ta hand om det, eftersom tvättmaskinerna rullat klart lite innan klockan 16.

Men det var ju en fin tanke. Det var det.

Kommentera

