Om ni inte lyssnade på mig igår

Alltså, Reasoning with vampires är så himla kul. Gå dit nu!

Efter femtusen kommateringsfel har jag nog börjat lära mig hur man använder komma på engelska. Däremot har jag inte tagit till mig att man inte ska börja meningar med konjunktion. Men det är  en annan historia. Faktiskt inte ens en sann historia. Däremot har Dana rätt i att på engelska blir det väldigt roligt när man konstant börjar meningar med ”But”.

Exempel:

Annat – icke-grammatiskt – kul, som fick mig att LOLa:

Kommentera

