Helvetesveckan: onsdag

Fy farao vilken dag. Hade en sån himla klass så jag blev alldeles tokig. Ville skrika och slå i dörrar. Alla ungarna var dumma i huvudet.

Hahaha. Nä, jag skojar så klart. Men en av dem hittade min blogg (på sin iphone under lektionen …), så det där var bara mitt sätt att säga hej. Hej hej alla elever och andra!

Var i skolan 8-15.30. Trodde jag skulle få fyra lektioner, men det var sex. Så det var bara lektion på lektion på lektion och knappt tid att fylla i vikarierapporterna emellan. Nå: money money till mig.

Imorgon blir det femårskontroll och så två lektioner på eftermiddagen, plus hinna förbereda seminarium på fredag.

Kommentera

