Helvetesveckan: måndag

Så där ja, nu är den här. Veckan jag med spänning väntat på. Som jag så fint laddade inför förra veckan genom att ägna mig åt att vara tämligen magsjuk. Istället för att typ förbereda seminarier och sånt trams.

Om ett par timmar är det ett seminarium. Jag är inte opponent eller så. Men man förväntas ju ändå komma dit någorlunda påläst. Nå, jag har läst uppsatsen, samt, som extra bonus, de två uppsatser som används som underlag till uppsatsen. Har inte skrivit ner riktigt mina synpunkter, men får köra lite spontant.

Imorgon är det också seminarium. Då är jag opponent. Men det får nog vänta till efter det här seminariet. Vet inte alls vad jag ska säga. Men det ordnar sig under dagen, får man hoppas.

Kommentera

