Också!

Alltså, jag ser ju att det varit mer än dubbelt så många här som det är en vanlig dag. Tycker nog att en endaste av er kunde skriva nåt. Typ ”Det här var det dummaste, jag kommer aldrig tillbaka”. Eller ”Haha”. Eller ”Du är ju sjuk i huvet stick å brinn” (eh, så där blir det när jag ska skriva troll-aktigt, jag kan inte skriva sämre än så). Eller ”Hej, jag hittade hit från x-bloggen, du verkar trevlig, men det här är inte min typ av blogg”. Eller bara vad som helst.

Tycker jag då alltså. Men det är ju bara jag.

Fast alltså. Jag vet ju att ni kommer från min facebook och troligen har skrivit det ni vill i mitt status-fält. Det är inte det. Men det vore ju kul om en procent av alla extra-gäster skrev nåt bara.

Kommentera

