Jag pluggar faktiskt också

Senast tisdag måste jag skicka in ett manus till ett föredrag om 30 minuter jag ska hålla 29e mars. Så jag sitter och försöker ta mig igenom texten som ska föredras. Jäklar i lådan vad långsamt det går. Ja, det är det här Hegel, Marx, Weber-tjosandet som jag pratat om jag vet inte hur länge. Långsamt var ordet. Men om 10 dagar är det slutpratat, för då ska föredraget hållas. Har lätt panik. Men det ska nog bli något av det här också. Sen ska jag utifrån diskussionen som efterföljer mitt föredrag skriva en 10 sidig uppsats om Hegel, Marx, Weber.

Och sen höll jag visst på en magisteruppsats också. Det gick riktigt bra med den, fram till vabben förra veckan. Efter det har jag inte ens öppnad dokumentet. Men den ska väl bli klar någon gång den också.

2 thoughts on “Jag pluggar faktiskt också

  1. Pernilla skriver:

    Vi hade möte med vår handledare idag och berättade att vi kanske kommer sikta på ventileringstillfället i augusti istället. Alltså inte hinna klart till det egentliga i maj. Så kan det gå!

    • Veronika skriver:

      Vad bra! Jag tänkte föreslå det när du lät så stressad, men det är så svårt att skriva bra råd som en blogg-kommentar. Jag tror det blir superbra!

Kommentera

