33 minuter

Idag gick det lite snabbare innan första frågan om ifall radioaktiviteten kan nå Sverige. Jag beundrar Aftonbladets reportrar – de har en ängels tålamod. Jag hoppas de har egna – någorlunda anonyma för lugnets skull – bloggar där de får avreagera sig. Jag är mycket nöjd att kunna gnälla här.

Fast … nu är det 4 minuter sen frågan ställdes och reportern har inte svarat. Kanske tog tålamodet slut? Kanske är reportern nu inne hos chefen och skriker ”Jag tyar inte mer! Jag säger upp mig!”. God knows I probably would.

One thought on “33 minuter

  1. Jenny skriver:

    Gillas.

Kommentera

