Sex, pengar och svek

Jag går in på ebrary för att läsa en bok. Johan har ju ändå ”gett” mig en barnfri dag för att jag ska plugga, inte för att jag bakfull ska ligga i soffan och goffa godis och kolla på film, eller hur? På första sidan på ebrary fastnar jag dock för en helt annan bok än den jag borde läsa.

Accidental Billionaires: The Founding of Facebook: A Tale of Sex, Money, Genius and Betrayal av Ben Marzrich.

Måste säga att trots att min kurslitteratur i säkert 80 % av fallen är mycket intressant, så låter just det där med sex, pengar och svek något mer … spännande. Men jaja. Nu var det moral-skäl jag skulle ägna eftermiddagen åt.

Kommentera

