Påminner

Om nån glömt så önskar jag mig en tvättmaskin i födelsedagspresent. Jag kan tänka mig en sån med kombinerad torktumlare, fast en sån vill inte Johan ha, för hans föräldrar hade en sån och torktumlaren gick sönder direkt, men jag tänker att det var säkert över 10 år sen och de är bättre idag. Men strunt i detaljerna. Tvättmaskin!

One thought on “Påminner

  1. Jenny Mo skriver:

    Vi har en sådan kombi, den är från 2001, dvs tio år gammal, och fungerar som smort. Inte vacker iof, och låter högt, men den går och tvättar rent, och tumlar varmt. 🙂

Kommentera

