Får man ändra sig?

Man kanske inte ska vara så rigid med mattiderna ändå? Åt frukost vid 7. Måste åka till jobbet 10.30. Och dagens planerade lunch var en halv pizza från helgen. Och jag menar. Det är en konstig sak att ha med som matlåda, speciellt som jag inte vet när/om jag har några egentliga raster. Visst kan jag äta pizzan typ 10.15? Jag kan ju kalla det pizza-brunch kanske? Är visserligen inte särdeles hungrig. Men så tar jag med en macka och banan som mellis, så borde jag klara mig till middagen?

Kommentera

