Idag

Funderar på att byta blogg-tema, det var väl ändå ett tag sen sist? Äter choklad. Det var inte ett tag sen sist. Har läst klart det jag skulle av Kant och Dilthey. Har nu bara Husserl kvar. För idag. Hade tänkt vara klar med magisteruppsats typ i februari. Det ser ju ut att gå så där.

Ikväll har jag lovat att leka med lego. Hela familjen ska leka med lego. Johan tvingade mig att lova. För att vi ska göra nåt hela familjen. För att han är trött på att leka med lego med Kaspian medan jag låser in mig i sovrummet och läser. Antar jag. Då tycker jag Johan kan komma hem två timmar tidigare så han får leka själv med Kaspian två timmar om dagen ändå. Jaja.

Två timmar till jag ska hämta barn. Ska, som sagt, bli klar med den här Dilthey. Men kanske först byta blogg-tema?

Ja, det gör jag. Vad tycker ni?

4 thoughts on “Idag

  1. pauie skriver:

    Åh leka med lego! Jag hade gärna lekt med lego istället för att läsa om allt fuffens de däringa cellerna håller på med. Fast kanske inte tillsammans med ett barn. Fräscht tema förresten! Träd är najs.

  2. Pernilla skriver:

    Ja det här var fint! Speciellt fonten mot vita bakgrunden.

Kommentera

