Ute

Med jämna mellanrum, varje dag, går jag in på dagstidningarna och kollar vad som händer. Det händer alltmer ofta, typ ett par gånger om dagen (ja, i kvällstidningarna åtminstone), att det står om något kändis-par som skaffat barn, gift sig, skilt sig, skaffat en barnflicka, filmat en film ihop, eller ja nånting, och jag har inte en susning om vilka kändisarna är. Jag har tappat bort allt vad kändisar heter. Jag vet inte hur de ser ut, vilka de är.

Jag är hopplöst ute, men jag är inte övertygad om att det är en dålig sak?

Kommentera

