Meningslösheten

Var på obligatoriskt planeringsmöte idag. Vi är så få som läser kursen och vi ska bara ha tre seminarier och vi är alla från olika institutioner, ja till och med olika fakulteter, så därför skulle vi planera när vi ska ha seminarier. Eftersom jag bara läser en annan kurs, och den går 9-13 maj, så kändes min närvaro mycket nödvändig.

Seminarierna blir 29 mars, 12 april, 24 maj. Det var med andra ord, trots min flexibilitet, ganska svårt att hitta passande datum.

Jag fick iaf tag på kompendiet, så nu ska jag börja titta på det.

Kommentera

