Halvfyra

Halvfyra är verkligen en värdelös tid. Somnar jag nu får jag sova i tre timmar. Då kan man lika bra stanna vaken. Och gå och lägga sig när ungen är safe and sound på dagis. Men eftersom jag lånade med mig fel bok hem (vilket kan ha berott på att jag kollade på fel bibliotek och därför tog ”ungefär” rätt bok) så finns det inte så mycket mer jag kan göra. Eller, det finns en sak. Det är att sätta ”-tecken kring alla dikter jag nämner (jag har inte märkt ut dikter annat än med stor bokstav – fel fel fel). Men jag vet inte om jag är tillräckligt pigg för det.

Men … jag är faktiskt redigt trött. Sängen alltså. Och hålla tummarna att jag är väckbar imorgon bitti.

Kommentera

