En dag

Ägnade förmiddagen åt att renskriva anteckningar. Åt två mackor i all hast. Seminarium. Sedan en vända förbi Karin Boye, Blåsenhus-biblioteket och Carolina Rediviva. Jag har fortfarande inte orkat skaffa kopieringskort så jag fotograferade sidorna. Har kommit på en dålig sak med min kamera: den låter vad den än gör (starta, fokusera, ta kort). Inte optimalt när man står i ett bibliotek. Väl hemma igen har jag fått ett mejl samt försökt kolla igenom böckerna jag lånat för att se vad jag ska göra härnäst.

Funderar på nattmangling idag (inatt). Fixa det sista på exjobbet. Jag har ju böckerna nu. Låter det som en plan?

4 thoughts on “En dag

  1. Sara H skriver:

    JA, bra plan!

    Kom ihåg att inte överarbeta. Du är redan färdig och kvaliteten är, vad än din handledare säger, mycket, mycket hög.

  2. Jenny skriver:

    Man kan stänga av ljud i kameror nu för tiden, bara så du vet. 🙂

Kommentera

