Missnöjd

Skickade in uppsatsen någorlunda i tid. Det stod ”senast 15 januari” och jag skickade in den klockan 00:04 natten till den 16:e. Det borde inte ens gillas som för sent.

Men urs (ja, ungdomarna stavar usch så, och jag vill ju inte vara sämre), vad den inte blev bra. Så skissartad, så bara skrapa på ytan, så inte orka formulera sig, så mycket antytt utan klarspråk.

Jag känner spontant att det kan bli dags för att för andra gången i mitt liv bli underkänd.

Men, jag skickade ju iaf in uppsatsen i tid. En seger i det lilla.

Kommentera

