Länkar

Nu när bloggen funnits i så där drygt ett år tyckte jag det var på tiden att fixa länk-listan. Till höger kan ni nu hitta en drös bloggar jag läser med jämna mellanrum.

Jag tycker det är svårt att avgöra hur många bloggar man ska länka till. Hela bloggrullen? Ens abso-absoluta favoriter? Det här fick bli ett mellanting. I listan finns alltså både mina absoluta favoriter och en hel del second runner ups.

Visa mig din länklista och jag ska säga dig vem du är. Så, vad säger ni? Vem är jag?

One thought on “Länkar

  1. Jenny skriver:

    Mycket åsikter. 🙂

Kommentera

