Trött och illamående

Man vet att det är vardag när man mår som jag gör. Då gick jag ändå och la mig vid 21-tiden (det ni) för att inte vara trött idag. Jag hatar att vara trött. Hatahatahata. Men det är jag. Borde kanske bita i det sura äpplet och gå och köpa en cola. Kunde jag passa på att slänga lite återvinning också. Men orkar inte.

(För övrigt bör man som kvinna i min ålder aldrig skriva att man är trött och illamående, för det tolkar ALLA som att man är gravid. Men det är man sällan.)

2 thoughts on “Trött och illamående

  1. Pernilla skriver:

    Är du gravid?
    😉

Kommentera

