Exjobbet – del 5318

Började dagen med en omskakande nyhet. Min handledare är lite mer noggrann än andra handledare. Lite lite. Bara. (Det är inget omskakande. Jag ljög. Det var bara bekräftelse på vad jag redan misstänkte.) Varför får jag alltid så hårda handledare? (Svar: För då får jag bra betyg när arbetet väl släpps igenom till examinatorn. Haha, nej, det var ju inte svar på frågan.)

Jag har dividerat klart med mig själv och sagt en tid som passar mig på torsdag. Vill bara påpeka att jag inte vill träffa handledaren för att tala om att jag har rätt. Utan för att jag vill gå igenom varenda millimeter av det där exjobbet och sen bara göra allt han säger och sen *poof* färdigt! Jag är nämligen övertygad om att alla synpunkter han har kommer göra arbetet bättre. Med det inte sagt att jag inte egentligen tycker det är gott nog nu.

Att en annan handledare skulle ha släppt igenom uppsatsen för ventilering är som det är.

One thought on “Exjobbet – del 5318

  1. Sara H skriver:

    Bra beslut!

Kommentera

