Sämst

Nu har jag skrivit min sämsta dygdetik-uppsats (hittills). Men så är jag ju klar klockan 22 på kvällen och inte klockan fyra på morgonen. Ska läsa igenom den imorgon igen innan jag skickar in den. För den är verkligen inte bra. Samtidigt: De betygsätts inte, utan läraren använder dem som underlag för vad vi ska ta upp på seminarierna. Så att han vet vad vi tycker är viktigast i texten/texterna och för att se om vi har missförstått något.

Nu ska jag försöka skala bort dygdetiken och alla tråkiga känslor och pilla med exjobbet. Ett par timmar iaf. En annan dag ska jag förklara varför jag föredrar att skriva uppsatser på nätterna.

Kommentera

