Klockan 4 and then some

Nu är det sovdags, skulle man bestämt kunna säga. Jag har skrivit klart veckans uppsats. Fortsätter det gå så här dåligt och långsamt får jag nog hoppa av kursen.

Sovdags så ska jag kika igenom vad jag skrivit om så där 3-4 timmar innan jag skickar in. Misstänker att den här fotnoten, som jag satt efter ”ensamstående, halvdan akademiker” vilket läraren råkade kalla sig själv förra seminariet, kommer försvinna:

”Fantastisk beskrivning! Du borde pitcha idén med dem som gör Ensam mamma söker eller Bonde söker fru. Jag tror det skulle kunna bli en sann succé!”

Men ja. Nu klockan fyra på natten tycker jag a) det var hysteriskt vitsigt av läraren att säga så, och b) jag är hysteriskt rolig som skriver roliga fotnoter.

2 thoughts on “Klockan 4 and then some

  1. Pernilla skriver:

    Haha, blev den kvar?

Kommentera

