Lång helg

Sade någon till mig att det var söndag idag skulle jag tro dem. Så går det när mannen är hemma och vabbar/har halvdag på fredagen. Då känns fredagen som lördagen och således lördagen som söndagen.

Har kommit igenom ungefär halva examensarbetet. Mycket gula markeringar (vad menar jag? källa behövs! skrev inte xx om det? ordval!), men ändå. Jag tycker fortfarande att det är ganska bra.

Snart ska jag ta en välförtjänta spela wow-paus. Eller, kanske bättre med en promenad? Eller både och? Sen är det dags att ta tag i andra halvan.

Kommentera

