Hihi

Ni vet när folk så vitsigt säger att det är för mycket månad kvar i slutet av pengarna? Jag har 100 kr på kontot (och nej det är tyvärr inte så att jag har fem laxar i plånboken). Och det är ganska mycket kvar av månaden, skulle jag säga.

One thought on “Hihi

  1. Karin skriver:

    Nu kom det mycket ledsamt på en och samma dag. Med tanke på hur mycket skuld och ångest du och jag båda genererar skulle vi kunna starta en religion. Tänk vad mycket pengar man skulle kunna tjäna! Vi börjar med att värva små oskyldiga barn och sedan arbetar vi oss uppåt till deras föräldrar 🙂 Seriöst, jag har aldrig träffat en person som jobbar så hårt som du. För mig är det tillräckligt svårt att läsa EN kurs på en termin och då har jag 0 barn att ta hänsyn till.

Kommentera

