Natta

Gosh. Klockan är över 1. Jag borde verkligen sova. Jättemycket borde jag sova. Uschan buschan vad jag kommer ångra mig i morgon bitti att jag inte sover nu.

Imorgon ska vi fara hem till mina föräldrar. Farfar fyllde år förra helgen, men då det krockade med bästisen på dagis kalas så åker vi dit nu i helgen istället.

Det ska bli trevligt. Nästa helg ska Kaspian vara med sin farmor och farfar, medan Johan och jag ska vara hemma.Då ska vi vara fulla och uppföra oss som 22-åringar.

2 thoughts on “Natta

  1. Jenny skriver:

    Låter som goda planer för två helger. 😀

  2. Sofia skriver:

    Jag vill oxå vara full och uppföra mig som 22 år…det var länge sen 🙂 Eller ja, inte 12 år som det egentligen är, utan kanske 1-2 år sen.

    Fast nu är jag ju inne i värsta amningsfasen igen, så jag får kanske vänta lite med supandet ett par månader. Tills dess får jag bete mig som en tråkig 30+are och sörpla på ett glas vin nångång ibland 😀

Kommentera

