Åldersnoja

Det finns få saker som får mig att känna mig så gammal som när jag ser en redigt het karl. Så där så man får lust att bli ensam mamma söker och hångla upp sagda heta karl. Och så kollar man upp karlen lite närmare och så är han lika gammal som ens far. Skitgammal alltså. Men ändå. Det händer allt oftare att jag tycker karlar i 50-års åldern är smoking hot. Och den enda förklaringen till det måste ju vara att jag själv börjar bli sjukt gammal.

One thought on “Åldersnoja

Kommentera

