Tårkalas (spoiler-varning)

Lyssnar på soundtracket till musikalavsnittet av Buffy. Och när Spike sjunger ”First I save her then I kill her” börjar jag gråta helt ohämmat. När jag såg musikalavsnittet visste jag ju inte vad som skulle hända. Och jag vill krama Spike och säga ”Oh, you will save her, you really will”. Fast inte genom att döda henne.

I säsong fem av Angel ska Spike på något sätt återuppstå från de döda. Väntar med spänning. Jag saknar honom. Och Buffy. Angel är inte riktigt samma.

För övrigt föredrar jag nog tårtkalas framför tårkalas.

2 thoughts on “Tårkalas (spoiler-varning)

  1. Jenny skriver:

    Angel var het, Spike var hetast. 🙂

Kommentera

