Varför jag snart medverkar i tv-programmet ”Ensam mamma söker” – en förklaringsmodell

I helgen skulle jag natta Kaspian. Johan skulle till affären och handla lite. Jag ville ha chips, men det kunde jag inte säga när Kaspian hörde, för då skulle han ha blivit tokig. Äter mamma och pappa godsaker medan jag sover??? Så jag sa ”Could you buy some sourcream and onion?”. Just chips går ju inte att säga på engelska, det hade Kaspian snappat upp direkt. Och Johan fattade så klart vad jag menade.

Ändå.

Ändå.

Ändå stod detta och väntade på köksbänken när jag nattat barnet klart:

Argh!

5 thoughts on “Varför jag snart medverkar i tv-programmet ”Ensam mamma söker” – en förklaringsmodell

  1. Karin skriver:

    ahahahaha!

  2. Ylva skriver:

    Jag skrattar ihjäl mig, gud så roligt! 😀

  3. Jenny skriver:

    Hahahaha! Han köpte inte chips också? 😀

  4. Sofia skriver:

    Åh, tack för dagens bästa skratt 🙂

Kommentera

