Stör ej – jag pluggar

Holy smoke, vad glad jag är att jag inte tittade på Buffy vampyrdödaren när den gick på tv. Det innebär att jag har sju underbara härliga säsonger att titta igenom. Eller … jag har väl snart sett hela första säsongen. Så sex kvar.

Och så fem säsonger Angel. Den serien har jag sett. Men jag kan se den igen. Och igen. Och igen.

(Ja, alltså, bilden ovan är från första säsongen av Buffy, avsnittet Angel. Men ni fattar. Jag har ju missat det mesta som hände innan Angel-serien så jag satt och hulkade mig igenom det avnsittet. Fina Angel och fina Buffy. Dödsdömt! Fast de kanske gillar varann.)

Det är jobbigt att vara student. Det måste jag ändå tillstå.

One thought on “Stör ej – jag pluggar

  1. Jenny skriver:

    Lyx! 😀 ha det så gött! Nu ska vi titta på varulvsfilm istället, kan kanske funka det med. 🙂

Kommentera

