Sovmorgon

Jag sov till halv elva. När hände det senast? Fast jag var uppe ca 5-7.30. Då fick Johan ta över.

Åh, jag glömde.

Kaspian är sjuk. Vilket då är en förklaring till det ovan. Han kunde knappt stå på benen när jag hämtade honom på förskolan så jag bar hem honom. Väl hemma somnade han och började uppnå kaminstatus. Han vaknade igen vid 19-tiden och kräktes lite och grät. Han fick en alvedon vid 20.30 och då somnade han vips.

Och så vaknade han alltså tidigt som attan i morse. Friskare men inte frisk.

Kommentera

