Kurslitteratur

Förstår inte varför jag läser den här kursen. Allt är så läskigt.

2 thoughts on “Kurslitteratur

  1. Jenny skriver:

    Men bra! Älskar draculaböcker (och filmer, eller speciellt en av filmerna). Har du läst Gästspel av vampyr, av Suzy McKee Charnas? Jag var bara 12 när jag läste den första gången, inte lika dramatisk då den utspelas i nutid (nåja 1980 eller så). Dr Weyland är professor, och vampyr… 😉 Jag gillade den väldigt mycket de tre, fyra första gångerna jag läste den, kanske dags att se om jag är lika förtjust nu. *gräver i bokhyllan*

    • Veronika skriver:

      Jag har 5 skönlitterära böcker och jag vet inte hur många tusen sidor facklitteratur att läsa. Så det som inte står på kursplanen får vänta till efter sommaren.

Kommentera

