Underlig dag

Nu hann klockan bli nästa dag innan jag gick till sängs. Idag har jag försökt hänga med i turerna Linna Johansson – Alex Schulman. Att de dissat varandra märkte jag, eftersom jag gillar båda och följer dem. Men vad hände sen Alex? När förlorade du alla koncepterna? Vid lunchtid idag? Något senare kanske. Möjligen tidigare.

I verkliga världen utanför bloggen har jag tvättat, sorterat filer i datorn (större delen har jag ägnat åt just det och har typ fått ordning på en mapp), läst lite Mill, bäddat rent, bråkat om garderoberna, burit, och sånt.

Kommentera

